Dolgoznál ingyen?

2010.10.05. | Szombati Orsolya 10 db

Pár napja felkértek egy szakterületembe vágó konferenciára előadónak, és hát hogy is mondjam… Kicsit meglepett az a fajta hozzáállás, melyet már nem első alkalommal tapasztaltam ezen a téren.

Dolgoznál ingyen?

 

Az ELEMI erő a marketingben és értékesítésben

2014.08.13. | Szombati Orsolya 2 db

Ha rendszeresen követsz minket, akkor biztosan már Te is kívülről fújod a vevőtípusokat (Pörgős, Elemző, Humán, Uralkodó – ugye Neked is ismerősen csengenek ezek a nevek?) S talán már az sem titok előtted, hogy melyiknek milyen kulcsszavakra építve kell megfogalmaznod a marketing üzeneted ahhoz, hogy mielőbb vásárlóddá tedd mindegyiket.

Ma egy igazi csemegét szeretnék megosztani Veled. Nemrég, egy szakmai tréningen számos izgalmas, személyiségtípusokkal kapcsolatos új kutatás eredményeit ismerhettem meg. A legfrissebb felfedezések még engem is elkápráztattak, mert kiderült, hogy NEM CSAK a vevő személyiségtípusa játszik szerepet a döntéshozatali folyamatban, hanem az ÖSZTÖNE is!


 

Videómarketing: amire a te cégednek is szüksége van

2015.06.20. | Szombati Orsolya 27 db

A cikk elolvasásához szükséges idő: 3 perc 50 másodperc.

Két fontos érv van, ami a videómarketing mellett szól 2015-ben.

#1: könnyen elérhető a kis cégek, magánvállalkozók számára is. Hiszen a technikai fejlődésnek köszönhetően ma már 2 perc alatt egy okostelefonnal bárki, akár te is elkészítheted az első videód.

#2: töredék idő alatt képes átadni az az információ tengert, amit eddig írásban kellett valahogy "lenyomni" az érdeklődők torkán.

Ezt a két fontos dolgot egyre több vállalkozás ismeri fel. Ugyanakkor ott a 10 pontos kérdés, hogy:

„Oké. Legyen videónk! No de milyen?”

Három ember épp videót forgat. Az egyik egy görgős állványzaton ül, és a kamerába bámul. A másik kávét visz neki. A harmadik figyeli a terepet.


 

Akadálymentesített változat
Betűméret növelés:
Tippek neked!
Exkluzív tartalom
Következő tréningek
Sales blog friss
Facebook rajongók