Az ELEMI erő a marketingben és értékesítésben

2014.08.13. | Szombati Orsolya 2 db

Ha rendszeresen követsz minket, akkor biztosan már Te is kívülről fújod a vevőtípusokat (Pörgős, Elemző, Humán, Uralkodó – ugye Neked is ismerősen csengenek ezek a nevek?) S talán már az sem titok előtted, hogy melyiknek milyen kulcsszavakra építve kell megfogalmaznod a marketing üzeneted ahhoz, hogy mielőbb vásárlóddá tedd mindegyiket.

Ma egy igazi csemegét szeretnék megosztani Veled. Nemrég, egy szakmai tréningen számos izgalmas, személyiségtípusokkal kapcsolatos új kutatás eredményeit ismerhettem meg. A legfrissebb felfedezések még engem is elkápráztattak, mert kiderült, hogy NEM CSAK a vevő személyiségtípusa játszik szerepet a döntéshozatali folyamatban, hanem az ÖSZTÖNE is!


 

Akadálymentesített változat
Betűméret növelés:
Tippek neked!
Exkluzív tartalom
Következő tréningek
Sales blog friss
Facebook rajongók