Koncentrálj a rövid távra is!

2011.02.14. | Szombati Orsolya 4 db

Nem tudom, hogy milyen hosszú az értékesítési ciklusod, hogy meddig tart, míg egy kapcsolatfelvételből üzleted lesz. Azt sem tudom, hogy mik a céljaid erre a hónapra, vagy erre a negyedévre.

De azt tudom, hogy ha MA nincs elegendő potenciális ügyfél az értékesítési csatornádban (méghozzá annyi, amely figyelembe veszi a meglévő ügyfeleid lemorzsolódását is) akkor egészen biztosan nem éred el azokat a célokat, azt a bevételt és azt a profitszintet, amit magad elé tűztél.

Miért? Mert a hosszú távú siker érdekében fókuszálnod kell a rövid távú célokra is. Méghozzá a nagyon-nagyon rövid távúakra!

Koncentrálj a rövid távra is!

 

Ha eredményt szeretnél, tervezned is kell

2011.03.27. | Szombati Orsolya 4 db

Vannak az értékesítésben olyan "büszke akcióhősök", akik meg vannak áldva egy olyan természetes képességgel, amely lehetővé teszi számukra, hogy stresszes helyzetben is kimagasló teljesítményt nyújtsanak. Főként azokban a pillanatokban tudják ezt a képességüket kamatoztatni, amikor az ügyfelek nehéz helyzeteket teremtenek. Számukra az eladási folyamat gondos tervezgetése szükségtelennek és természetellenesnek tűnik, így nem is nagyon csinálják.

Aztán vannak a "rutinos rókák", akik olyannyira elkényelmesedtek a hosszú, szakmában töltött évek alatt, hogy úgy gondolják, nekik már nincs is szükségük tervezésre. Hiszen több száz vagy több ezer megbeszélést lefolytattak már, Sok ügyféllel tárgyaltak, sok hasonló problémát hallottak. Miért is kellene tervezniük, ha már tudják, hogy hogyan működik a sales folyamat?

Ha eredményt szeretnél, tervezned is kell

 

Tűzzünk ki együtt célokat!

2013.01.03. | Szombati Orsolya 18 db

Mindenekelőtt: sikeres és vidám évet kívánok Neked! :)
És egyben egy játékra is  invitállak a poszt végén.

Néhány napja beköszöntött az újesztendő, és ilyenkor van két, számomra kedves szokás, amit ma szeretnék megosztani Veled is.

Ne gondolj nagy dolgokra, ezek inkább apró kis rituálék, amelyek éppúgy hozzá tartoznak nálam az évkezdéshez, mint a karácsonyhoz a diós és a mákos bejgli.

Diós és mákos bejglik tányéron


 

JÁTÉK: Álomtekercs mellé Álomnyeremények

2014.12.29. | Szombati Orsolya 2 db

Kedves Hírlevél Olvasónk, Követőnk! Szuper, hogy itt vagy!

Ezúton kívánok Neked sikeres és vidám évet 2015-re is! :)
És egyben egy évindító nyereményjátékra is  invitállak a poszt végén, eddig soha nem látott, bőséges és izgalmas nyereményekkel.

Ismét eltelt egy év, ránk köszöntött 2015. Új év, új lehetőségek, új álmok és új célok. Te  már gondolkodtál azon, milyennek szeretnéd a 2015-ös évedet?

Ha már régebb óta követsz engem, akkor már jól tudod, hogy ilyenkor, az év első napjaiban két kedves, közös rituálénak szoktunk hódolni itt, a Sales Akadémián. Ha most találkozol velem először, akkor bíztatlak: maradj velem, meglátod, élvezni fogod a dolgot!

Indítsuk idén is, - immár ötödik alkalommal -, „közösen” az Új Esztendőt!


 

Hogyan hangoljam össze a hírlevél és a közösségi média stratégiámat?

2020.01.09. | Szombati Orsolya 1 db

Első hallásra pofonegyszerű téma, mégis, ha az ember egy kicsit jobban elmélyed benne, rájön, hogy igencsak szerteágazóak az ebből adódó feladatok.

De lépjünk egy lépéssel hátrébb és induljunk az elejétől! 

Hiszen, amikor leülsz és elkezdesz tervezni, nem simán csak hírlevél stratégiát meg közösségi média stratégiát tervezel. Hanem a céges CÉLJAIDHOZ vezető lépéseket. Így hát, mielőtt nekilátnál a heti/havi/éves hírlevelek és posztok megtervezésének, vedd újra magad elé azokat a célokat, amelyeket céges szinten kitűztél!


 

Akadálymentesített változat
Betűméret növelés:
Tippek neked!
Exkluzív tartalom
Következő tréningek
Sales blog friss
Facebook rajongók