Amíg Te pihensz, én pénzt keresek Neked.

2012.11.12. | Szombati Orsolya 2 db

Ma egy rendhagyó bejegyzéssel készültem Nektek. Nem telik el úgy egyetlen hét sem, hogy valamelyik kedves hírlevél olvasónk ne tenné fel nekem a kérdést, hogy "Hogyan csinálom, hogy én mindig ott vagyok a gép előtt és levelet írok neki?", vagy "Én sosem alszom? Hogy lehet, hogy még éjfélkor is levelet kap Tőlem?"

De sokan, akik már ismerik a marketing rendszerünk mögött meghúzódó technikai hátteret, kíváncsian csak arról faggatnak, hogy mi "Melyikkel csináljuk?" :)

Ezért aztán arra gondoltam, felkérem a marketing rendszerünk láthatatlan mágusait, - akik biztosítják nekünk, hogy hétről-hétre, napról-napra élő kapcsolatot tudjunk tartani Veled, Veletek - hogy válaszolják meg azokat a kérdéseket, amelyeket olvasóink a leggyakrabban tesznek fel nekem.

A vendégem, tehát, a Sales Blogon:

Kollár Adrián, a Chrome Ball Studio tulajdonosa, és a WEGBALAMB hírlevél küldő szoftver egyik kifejlesztője.

Adriánról és a Chrome Ball Studio-ról annyit érdemes tudni, hogy eredetileg  internetes marketing eszközök gyártásával foglalkoztak  (honlapkészítés, grafikai munkák, stb.), de ezek közül ma már csak kettő ami megmaradt fő tevékenységnek. Az egyik a Webgalamb hírlevél küldő szoftver. Ők gyártják és fejlesztik és nagyon népszerű. A másik a videók, reklámfilmek, videoklipek készítése.


 

Tényleg leáldozott az e-mail marketingnek?

2014.01.26. | Szombati Orsolya 2 db

Talán Te is sok helyről hallod mostanában, hogy leáldozott az e-mail kampányok sikerének, az e-mail marketing és a hírlevél lassan elavult eszköznek számít, mert itt az új nagyágyú: a közösségi média. Most ebben rejlik az online sikerek titka.

Sőt, tovább megyek: nemrég egy közösségi oldalon ezt olvastam (idézem): ...Az a fő téma 2014-ben, hogy az email marketing halódik. Ami igaz..."

Vajon ez valóban igaz lenne? Tényleg temethetjük az e-mail marketinget?

Szerintem pedig NEHOGY ELTEMESD az e-mail marketinget!

Ezen aképen egy piros és egy kék box kesztyű van, épp egymáshoz csapódnak. A pirosra az van írva: email, a kékre az, hogy facebook

A fotó forrása: mediabistro.com

 

Mire kell figyelni jogi szempontból egy e-mail kampány ELŐTT?

2014.03.16. | Szombati Orsolya 3 db

Azt gondolhatnánk, hogy egy e-mail kampány elkészítése és levezénylése "csak" abból áll, hogy megtervezzük, megírjuk, majd kiküldjük a listánkra a kampányleveleket, az ajánlatunkat, vagy ha már gyakorlott marketingesek vagyunk, akkor felkérjük a legjobb keresztmarketing partnereinket, hogy segítsenek nekünk a termékünk vagy szolgáltatásunk népszerűsítésében.

Pedig egy e-mail kampányt közel sem ennyire egyszerű megtervezni és levezényelni. Azon túl, hogy elkészítjük a kampányleveleket, kitaláljuk az ajánlatot, megírjuk sales oldalt, a köszönő leveleket, van még egy fontos dolog, amire ügyelnünk kell! Ez pedig  nem más, mint az, hogy a háttérben jogilag is minden rendben legyen.

Mivel a nemrégiben tartott nyílt napon többen is kérdeztetek a listaépítésről, ismét felkértem dr. Németh Gabriellát  beszélgetőpartneremül, hogy marketing orientált ügyvédként avasson be minket azokba a dolgokba, amelyeken bizony elcsúszhatunk, ha nem vagyunk elég óvatosak.


 

Akadálymentesített változat
Betűméret növelés:
Tippek neked!
Exkluzív tartalom
Következő tréningek
Sales blog friss
Facebook rajongók