Ilyen volt 2012 Sales Akadémián

2012.12.27. | Szombati Orsolya

Ismét eltelt egy év. Ilyenkor a legtöbben megállunk egy pillanatra és visszatekintünk: vajon mi is történt velünk ebben az évben?

Sikerült elérni azt, amit magunk elé tűztünk? Hagytunk hátra elvégezetlen feladatot? Vajon mit tervezünk jövőre?

A mai blogbejegyzéssel én is számot vetek. Ez történt Nálunk 2012-ben.

Ügyfeleink kedvenc tréningjei

.

Az aranyérmes: Enneagram önismeret és emberismeret tréning.

Idén hatszor tartottuk meg.

Kétségtelen, hogy ez az a program, amely leginkább élvezi ügyfeleink, követőink kitüntető érdeklődését.

Enneagram tréning résztvevői a teremben, U alakú asztal körül ülveEnneagram tréning résztvevői a teremben, U alakú asztal körül ülve

Habár ebből a tréningből eredetileg kettőt terveztünk be erre az évre  -egyet tavaszra, egyet őszre-, a hatalmas érdeklődés miatt 2012-ben összesen hat alkalommal nyitottuk meg a kapukat és mutattuk meg ügyfeleinknek, hogyan tudnak a másik ember bőrébe bújva, a másik ember gondolatmenetét megértve, a másik ember preferenciáit figyelembe véve boldogabb és konfliktusok nélküli emberi, és harmonikusabb üzleti kapcsolatokra szert tenni.

2012-ben összesen 98 cégvezető, vállalkozó és fejlődésre nyitott ember döntött úgy, hogy csatlakozik az Enneagramot ismerők népes táborához.

"Egy büszkeségem szeretném Veled megosztani:

Az egyik coaching ügyfelem ma azt a visszajelzést írta, hogy olyan vagyok, mint egy kaméleon. Az első 5 percben felvettem a jó színt, és a hátralévő időt már úgy töltöttük, mintha több éve ismernénk egymást.

Nagyon örültem ennek, mert bár van ehhez érzékem, azért rengeteget tanultam Tőled is ebben a témában!

Köszönöm, hogy megismerhettem a munkásságod, már az első pillanattól hasznosítottam a tőled tanultakat!"

Vámos Róbert
www.vamosrobert.hu

2013-ban ezért mi más is lehetne az évindító programunk, mint a fantasztikus Enneagram emberismereti-önismereti tréning?

Szabad helyek a programra, december 31-ig, még kedvezményes áron érhetők el ide kattintva >>

Az ezüstérmes: Enneagram vezetői motivációs tréning.

Idén háromszor szerveztünk ilyet.

Ezt a programot 2012 februárjában, júniusában és novemberében, egy szűk kör számára tettük elérhetővé. Jobbára olyan cégvezetőknek, akiknek alkalmazottaik, illetve alvállalkozóik vannak, illetve akik már elvégezték nálunk az Enneagram alapozó tréninget.

Nyirő Réka, Dalnoki Dóra és Nagy Barna a vezetői enneagram tréningenHavan Lilla, Váróczi Ákos és Andicsek Nenád a vezetői enneagram tréningen

Itt, az előző modult tovább folytatva, arról beszéltünk, hogy ha felismerjük a másik ember személyiségtípusát, karakterét, akkor hogyan tudunk hatni rá, és hogyan tudjuk nála egy személyiségtípusra szabott kommunikációval elérni a céljainkat.

Azok, akik már elvégezték mindkét modult, fantasztikus eredményekről számoltak be. Azóta nap mint nap sikerrel alkalmazzák ezt a tudást a konfliktuskezelés, a munkatárs-kiválasztás és felvétel, valamint az értékesítés területén.

Ebben az évben összesen 34-en voltak azok, akik ezt a különleges, emelt szintű „emberi” tudást is elsajátították.

"Meg akartam köszöni a 2 napot, szuper volt, minden percét élveztem!

Voltam már több tréningen, de mindig felemás érzésekkel jöttem el. Most először viszont nagyon elégedett vagyok, pont azt kaptam, amit vártam.

Egyrészt sikerült jobban megismernem és elfogadnom magam, a hülyeségeimmel együtt (bár ez eddig is elég jól ment:)), másrészt nagyon hasznos tudást adtatok a kezembe, amit biztosan használni fogok, illetve hát ezt majd fejleszteni is kell azért :) Ezen kívül jó volt a csapat, és ami a legfontosabb, Ti nagyon jók voltatok! Örülök, hogy rátok találtam. 

Biztosan nem ez volt az utolsó alkalom, hogy találkoztunk egy tréningen :)"

Kovács Gábor
www.bepro.hu

A "látens" bronzérmes: Ügyféltípus tréning.

Szándékosan csak kétszer hirdettük meg.

2012-ben összesen két alkalommal – februárban és decemberben - tettük elérhetővé azt a programot, amely az ügyféltípusokra szabott értékesítési képességeket fejleszti. A helyek pillanatok alatt elfogytak, és mindkét alkalommal túltelt házzal futott a program.

Ügyféltípus tréning résztvevői körben ülnek, székekenÜgyféltípus tréning résztvevői éppen haiku verset írnakÜgyféltípus tréning résztvevői kis csoportokban ülnek és dolgoznak egy feladaton

Sokat gondolkodtam már azon, vajon ezt a képzésünket miért szeretik annyira az ügyfelek, hogy két-három óra alatt elkapkodják rá a szabad helyeket. A válasz általában a tréning záró körében mindig igazolta is a feltevéseimet: mert nem kitalált „mű” szituációkra, hanem 100%-osan valós helyzetekre, a résztvevők saját szakmai életéből vett sztorikra támaszkodunk, amikor a teljes tréninget, és a tréningen játszott szituációs játékokat írjuk.

Habár a résztvevők mindig megizzadnak egy-egy eladási vagy konfliktushelyzet során, a helyzetek kielemzése után mindig mindenki azt jelezi vissza, hogy hihetetlenül tanulságos érzés belebújni a másik ember bőrébe, és megérteni a másik ember gondolatmenetét, ami lefut a fejében egy vásárlási döntés vagy egy idulatokkal tarkított helyzet során.

„Én már nem egy személyiség és tárgyalás technikai tréningen voltam, jó pár könyvet, cikket is elolvastam a témában.

A leggyakoribb problémám az velük, hogy általános elméleteket, elég lapos, „mű” helyzeteket, hamisan hangzó példamondatokat használnak – amik egy eleven ügyfél vagy munkatárs szájából soha az életben nem jönnének elő.

Ezért szeretem Szombati Orsi tréningjeit: ő élő, eleven szituációkat teremt meg, amikben pont úgy megizzadunk, mint a valóságban. Nála valódi „balhékon” gyakorolunk és a „játék” konfrontációkban is sistereg a levegő!

A helyzetgyakorlatokat mindig a tréning résztvevőinek a saját szakmai életéből meríti, nincsenek „sablon” helyzetek. Én egyszer olyan személyre szabott feladatott kaptam nála, aminek a végére még a kezem is remegett – de azóta többször volt alkalmam a való életben is használni, amit akkor (kínlódva, de tutira) megtanultam. Az ő tréningjén tényleg érdemes „szenvedni”!”

Janata Kriszta
www.marketingcommando.hu

2012-ben összesen 39-en vettek részt ezen a "kapós" képzésen.

2013-ban is lesz ilyen programunk – vélhetően május utolsó napján -, akár írd is be magadnak ceruzával!

Új termékek

2012 év elején, pontosabban 2012. január 2-én azt tűztem ki célul, hogy a Sales Akadémia palettája két új dobozos termékkel bővüljön.

Nos. A célokat sikerült egy kicsit felülmúlni, mondhatni duplázni, mert ebben az évben összesen 4 új termékünk született.

#1 termék: 5-szörös hatékonyságú e-mail kampány dobozos tréning

Termékfotó: 5-szörös hatékonyságú email kampány, 5 db dvd-nÁprilisban elkészült az ügyféltipológiára épülő, kifejezetten online marketingben alkalmazható tudásanyagunk, amely az 5-szörös hatékonyságú email kampány nevet kapta.

Ez a tréning egy zártkörű élő tréning felvétele, amelyen kizárólag a VIP ügyfeleink vettek részt. Ők ismerhették meg először azt a  saját, lépésről-lépésre kidolgozott módszertanomat, amely megmutatja, hogyan lehet egy online eszközökkel kideríteni, hogy az e-mail cím tulajdonosa melyik személyiségtípusba tartozik, majd ennek az információnak az ismeretében hogyan lehet kifejezetten az ő típusára szabott kampányokat készíteni, amelyek így elképesztően jobbak és sikeresebbek lesznek, mint a hagyományos módszerrel készült sales sorozatok.

#2 és #3 termék: Enneagram alapismeretek és Enneagram vezetőknek dobozos tréning

Termékfotó: Enneagram alap tréning 7 db dvd-n

Termékfotó: Enneagram vezetőknek 6 db dvd-n

Júniusban dobozba került az Enneagram emberismeret és önismeret és a Vezetői Enneagram tréningünk is, így ez a ritka tudás már azokhoz is eljuthatott, akik nem tudnak nálunk élő tréningen részt venni. 

Ezeknek a tananyagoknak a jóvoltából bárki átélheti a közkedvelt "Sales Akadémia Tréning Fílinget", és tanulhatja meg a különböző típusú emberek egyéni nyelvét, sajátságos értékrendjét.

#4 termék: Értékesítés Nyomulás Nélkül Könyv

2012. szeptember 21-én megjelent az első könyvem, Értékesítés Nyomulás Nélkül címmel.

Értékesítés nyomulás nélkül könyv nagy kupacban, 500 darabOrsi épp dedikálja az értékesítés nyomulás nélkül könyveket

Hihetetlenül büszke vagyok rá, csodálatos érzés volt végre kézbe venni! De ami talán még ennél is csodálatosabb volt, az az, hogy a megjelenés napján több mint 500 példányban kelt el, és azóta már kétszer is után kellett nyomni.

A könyv 2012 novemberében bekerült a Líra Zrt. és a Fókusz Online hálózatába is, 2013-ban pedig reményeim szerint már a Libriben és az Alexandrában is lehet majd kapni.

És persze 2013-ban jön a folytatás is… de erről is majd később, amikor eljön az ideje. :)

Fejlesztések
.

Akadálymentes weboldal

Talán a legnagyobb ezévi fejlesztésünk a weboldalunk teljes akadálymentesítése volt. Az, hogy mindez elindult, Horváthné Dunaveczki Leonának (www.sikerul.com) köszönhető, akit a májusi Üzletanyu konferencián ismertem meg. Leona vak. Miután feliratkozott hozzánk, Ő hívta fel a figyelmemet pár apróbb és durvább hibára, amelyekbe a nem látó emberek tudtomon kívül beleütköznek.

Az Ő segítségével és iránymutatásával készült el közel másfél hónapnyi munka után az az oldal, ami már a vakok és gyengén látók számára is tökéletesen akadálymentes és követhető. köszönöm, Leona!

Automatizált logisztika

Az idei év másik nagy fejlesztéseként, vásárlóink, a tréning és tananyag megrendeléseket követően már nem csak a proforma számlát kapják meg automatikusan, hanem az e-mail értesítőket is. Az értesítő automatikusan kiküldésre kerül, amikor az átutalt összeg beérkezik a bankba, a csomagot Judit feladja, illetve a csomagot átveszi tőlünk a futár és bekerül a DPD rendszerébe. Továbbá a futárpostai küldemények háztól-házig nyomon követketők az internetes felületen keresztül, így mindig lehet tudni, hogy merre jár a csomag.

Ami jön még: hamarosan az elektronikus számlázás. :)

Stratégiai partnerség

+

+

Idén októberben stratégiai együttműködést kötöttünk Magyarország vezető marketing címlista és üzleti információs szolgáltató vállalataival, a HBI Magyarország Kft.-vel, és a  Bisnode Magyarország Kft.-vel.

Termékfotó: Kampányolj és Gyarapodj 5 dvd-nEnnek értelmében, minden, HBI-től vásárolt marketing címlista mellé a HBI ügyfelei automatikusan megkapják ajándékba a "Kampányolj és Gyarapodj!" névre hallgató, postai direkt marketing technikákat oktató, dobozos termékünket.

A mi oldalunkon pedig, minden "Kampányolj és Gyarapodj!" termékvásárló kap a termék mellé egy kuponfüzetet (összesen 181.000 Ft értékű kuponokkal), amelyben található 2 db 10.000 Ft értékű utalvány is, amelyet marketing címlista vásárlására lehet beválthatani.

Vendégszereplések

Szombati Orsi előad a Marketing SzuperkonferenciánSzombati Orsi előad a Marketing ExponSzombati Orsi előad a Megoldás Napon

Roppant nagy büszkeséggel tölt el, hogy 2012. márciusában Wolf Gábor meghívására előadóként fent állhattam a Marketing Szuperkonferencia színpadán, és elsőként a Marketing Commando ügyfeleit avathattam be a személyiségtípusokra szabott e-mail marketing kulisszatitkaiba. Közel 170 csillogó szempár és rengeteg elismerő gratuláció fogadott a színpadról lelépvén. Életem egyik legszebb élménye volt.

2012. májusában Vida Ági Üzletanyu konferenciáján oszlattam el a rettenetes mumust, amelynek neve: félelem az É R T É K E S Í T É S T Ő L.

Közel 200 anyuka, kismama és nagymama kísérte figyelemmel az előadásomat és nyugtázta annak végén, hogy értékesíteni egyáltalán nem nehéz. Sőt! Még élvezni is lehet, ha….  

…ismerjük a másik fél személyiségtípusát. Mert akkor olyan nyelven tudunk neki értékesíteni, amely igazán közel áll hozzá, amiből a legjobban ért. És máris nem unalmas, nyomulós, levakarhatatlan, tukmálós eladók leszünk a szemében, hanem figyelmes, megértő és szimpatikus tárgyalópartnerek.

2012. júliusában az Assur Kft. (prémium kategóriás nagykonyhai gépek forgalmazója), 2012. novemberében a Megoldás Nap, az Otthon Centrum Akadémia és a Mezőhír Média (vezető agrár szaklap kiadója), majd 2012. decemberében a Penta Unió Zrt. (vezető pénzügyi-számviteli, okj-s képző intézet)  vendége voltam. Mind az öt helyszínen az ügyféltípus alapú értékesítés volt a téma, csak más-más célcsoportra szabva, más-más köntösbe bújtatva.

Kiállítással egybekötött vendégszereplések

Idén összesen három nívós kiállításon jelentünk meg.

Könyvelők Országos Találkozója és Adónavigátor Konferencia 2012

Ssles Akadémia mint kiállító. A csapat együtt, a stand előtt (Orsi, Marcsi, Judit és Judit)Ssles Akadémia mint kiállító. A csapat munka közben (Judit és Marcsi)

2012. szeptemberében és novemberében részt vettünk az Adónavigátor Konferencián, ahova Böröczkyné Verebélyi Zsuzsi és Böröczky Zoli meghívására érkeztünk. Szeptemberben a kiállítás mellett egy másfél órás előadást is tartottam könyvelőknek, adótanácsadóknak, ahol a téma az volt, hogyan lehet a legnehezebb ügyfelekből is kezesbárányt nevelni a személyiségtípusokra szabott kommunikáció segítségével.

(Tudom, hihetetlen, de ez TÉNYLEG egy csodaszer, ami mindenre jó!)

Utólag most már elmondhatom: kicsit, rettentően féltem attól, hogyan fogadja majd a közönség a témámat. Hiszen pénzügyi-számviteli szakembereknek még nem beszéltem soha erről. De a végén  akkora tapsvihart kaptam (kétszer is), hogy csak az az adag elegendő lenne a jövő évre is. :) Köszönöm a meghívást és az élményt, Zsuzsi és Zoli!

És a csúcs az évben: Marketing Expo 2012

2011 után immár másodjára vettünk részt kiállítóként is a Marketing Expo-n. Ami azon túl, hogy mindig hatalmas buli, egyúttal kiváló új kapcsolatokat is hoz nekünk. Remek embereket, ügyfeleket ismerünk meg, érdekes területekre tudunk bepillantani. És persze végre egy olyan fórum, ahol találkozhatunk azokkal az ügyfeleinkkel is, akiket csak névről, email címről, vagy telefonból ismerünk! :)

Az idei expo azonban tartogatott még egy csodás dolgot is ráadásképpen: a kiállítói státusz mellett ismét színpadra léphettem, és itt is beszélhettem a résztvevőknek a személyiségtípusokra szabott e-mail marketingről.

Eredetileg az előadást 100 fősre terveztük, ám akkora volt az érdeklődés, hogy végül egy 400 fős termet kellett megnyitni. De ami ennél is felemelőbb érzés volt, hogy az expo VÉGÉN, Wolf Gábor záró előadása után, este fél 8-kor (amikor elvileg már hulla fáradt volt mindenki) zsúfolásig volt telve a terem és közel 400 pár csillogó tekintet és fül követte az előadásomat. Sőt, nem csak követte, hanem a 400 ember szinte mindegyike aktív részese is volt annak.

Nem hittem a szememnek, hogy este ¾ 9-kor, az előadás vége felé járva még mindenkinek ezerrel pörög az agya, mindenki válaszol a feltett kérdéseimre, és a tollak alatt szinte tüzet fog a papír a sok jegyzeteléstől.

Expo látogatók, kalapot emelek előttetek, egyszerűen fantasztikusak voltatok!!!!

.

Új kolléganők és új iroda

2012-ben két nagy álmom vált valóra: bővült a csapatunk és egy csodálatosan szép, új helyszínre költöztünk.

Sales Akadémia csapata az új, pink színű irodában. Judit és Judit ül, Orsi készítette a fotót, Marcsi, Orsi és Meli állSales Akadémia csapata az irodaavató buli után, a Magdaléna Merlo étteremben

2012. áprilisától részmunkaidőben Karkalik Meli erősíti a tréneri csapatot, Ő főként az Enneagram programokban kap komolyabb szerepet.

2012. októberétől Hentz Judit felel a termékek logisztikájáért, és a napközbeni online és telefonos ügyfélszolgálat ellátásáért.

2012. novemberétől Boros Orsi erősíti a Sales Akadémia marketing csapatát. Orsi feladata a 2012. augusztusában indult új szolgáltatásunk és új üzletágunk projektjeinek vezetése és a hozzájuk kapcsolódó marketing feladatok kivitelezése. Ez a szolgáltatás egyelőre még nem publikus, jelenleg csak néhány prémium kategóriás ügyfelünk számára tettük elérhetővé. Hamarosan elárulok majd többet is erről az újdonságról. Elöljáróban annyit: ha Webgalambot használsz, akkor imádni fogod!

Büszke vagyok még Hernádi Juditra és Pölhe Marcsira a két remek segítő kolléganőmre, akik főképp konferenciákon és kiállításokon erősítik a csapatot és válaszolnak Neked, kedves ügyfelünk, a feltett kérdéseire. Ja! És ők invitálnak Téged játékra is, amikor a standunk körül jársz!

Mert tudod: a Sales Akadémián nem csak a tudás átadása a fontos, hanem az is, hogy mindezt jó hangulatban, kellemes közegben, barátságos hangnemben - sokszor humorral fűszerezve - kapd meg tőlünk. :)

Resonator Villa, a Sales Akadémia új főhadiszállása. Nagy kerben, régi villaépület, előtte nagy parkResonator Villa, a Sales Akadémia új főhadiszállása. Nagy kerben, régi villaépület, előtte nagy park

A gyönyörű helyszín pedig, ahol elérhetsz bennünket, nem más, mint a Városligeti fasor egyik patinás villájában egy kedves kis – természetesen pink színre festett – iroda.

Ennek egy szegletét láthatod a fenti fotón is - vagy akár az egészet is, ha megbeszélésre vagy konzultációra jössz hozzánk, vagy akár csak egy könyvért ugrasz fel. :)

2012 számokban

2012-ben összesen 189.362 db levelet küldtünk ki a hírlevél olvasóinknak. 661 teljesen új vásárlóval bővültünk, és 214 ügyfelünk döntött úgy, hogy személyesen tanul tőlünk. Konferenciákon, előadásokon közel 2.300 ember hallott élőben az Ügyféltípusokról. Zárt körű, céges csapatnak szóló, dedikált tréninget kétszer szerveztünk.

4 új termékünk született és  5 új kolléganővel lettünk többen.

Hírlevél olvasóink száma egy év alatt megduplázódott, facebook táborunk egy év alatt 1.000-ről közel 42.000-re gyarapodott. WOW - köszönjük!

Ha még nem lájkolsz minket, itt bepótolhatod: www.facebook.com/salesakademia

2 új zárt klubot hoztunk létre: az egyiket Ügyfeleinknek, a másikat az 5-szörös hatékonyságú email kampány termékvásárlóknak tartjuk fent. A klubban minden ügyfelünk limit nélkül kérdezhet és kérhet segítséget értékesítési és vezetői munkájához, valamint e-mail kampányaihoz.

Köszönet

Azért, hogy ezeket a kiváló eredményeket elérhettük, köszönettel tartozunk az Across Média csapatának, akik weboldalainkat készítik, termékeinket szépséges dizájnnal látják el, és akik soha nem mondják azt, hogy valamit lehetetlen megcsinálni.

Néha úgy érzem, ők (is) bármire képesek!

Across Média csapata a Városligeti 56-os emlékmű előtt

Hálával gondolunk a Webgalamb csapatára, akik remek hírlevél szoftverükkel segítik a munkánkat.

Köszönet illeti a Fümoto Kft-t (vagy ahogy mi hívjuk: a DVD Gyárt), a Volumen a Hangostárs csapatát, valamint Novák Zsoltot, pontos, precíz és barátságos hangmérnökünket, amiért tréningjeink felvétele érthető és élvezhető formában jut el Ügyfeleinkhez.

A Média Pressnek, a Névjegypartnernek és az EFO Nyomdának a színvonalas nyomdai munkát köszönjük, a DPD-nek és a Magyar Postának pedig azt, hogy a tananyagaink időben érnek célba az Ügyfeleinkhez!

A Bepro Solutions-nak a gyönyörű céglogónkat köszönhetjük, dr. Németh Gabriellának, a Dr. Németh és Dr. Haraszti Ügyvédi Iroda vezető ügyvédjének pedig a megnyugtató és biztonságos jogi hátteret.

A Marketing Commando-nak hatalmas köszönet a piac legütősebb, leggyakorlatiasabb és legeslegjobb marketing tanácsaiért,  Faludi Gabriellának az Ügyfeleknek szánt, minőségi meglepetés-ajándékokért, a Vendel Irodaháznak pedig a színvonalas tréninghelyszínért.

Uff - remélem, nem hagytam ki senkit. :)

.

Mi jön még?

Jövőre is minden erőnkkel azon fogunk munkálkodni, hogy megmutassuk Neked: értékesíteni nem nehéz! Értékesíteni könnyű és jó dolog! Értékesíteni nyomulás nélkül is lehet!

2013-ban is sok-sok újdonságot tartogatunk a Számodra: lesznek új termékek, jön a könyv folytatása, és természetesen lesznek új tréningprogramok is. Jövőre is megyünk kiállításokra, konferenciákra, és reméljük, személyesen is megismerhetjük azokat, akiket most csak az e-mail címükről ismerünk.

Jön! Jön! Jön! Az Enneagram harmadik része, természetesen élő tréning formájában. Lesz szó ezzel kapcsolatban Tritype-okról és ösztönvariánsokról. Aki érti, az tudja, aki még nem érti, járjon utána! :) Izgi téma.

Sőt!

Az Új Évet hamarosan egy közös tervezéssel fogjuk kezdeni: 2013. január 2-a és január 6-a között legyél résen, és figyeld az e-mailed! (Még nem tudom melyik nap, de jelzem...) Varázslatos dologban lesz részed! - és még csak ki sem kell ehhez mozdulnod otthonról! Tetszeni fog, megígérem.

Üzenet a versenytársainknak

Helló Srácok, Csajok! köszönjük, hogy vagytok! Ha nem lennétek, valószínűleg lassabban történnének nálunk is a dolgok... Arra pedig különösen büszke vagyok, hogy közületek többen nem csak versenyeztek velünk, hanem (gyakran inkognitóban) tanultok is tőlünk!

Szeretném ha tudnátok: nélkületek most nem ott tartanánk, ahol, és nem azok lennénk, akik most vagyunk. Komoly meccsek vannak mögöttünk, amelyből sokat tanultunk mi is, és reméljük, Ti is kivettétek a magatoknak valót! Most egy kis pihi, és aztán találkozunk 2013-ban is. Addig is kössétek fel azt a bizonyos alsóneműt! Legyetek jók és legyetek korrektek – ahogy eddig is, vagy eddig még sosem. ;-)

Üzenet az ügyfeleinknek és a leendő ügyfeleinknek

Piros szív az ügyfeleinknekKedves Ügyfeleink!

Köszönjük, hogy vagytok nekünk! Köszönjük, hogy bizalmatokkal megtiszteltek minket, hogy üzleti kommunikációs képességeitek fejlesztéséhez bennünket választottatok!

Nélkületek mindaz, ami ma van, nem jöhetett volna létre!

Azzal, hogy vagytok, lehetővé teszitek, hogy azt csináljuk, amit a világon legjobban szeretünk: tanítsunk, blogot és könyvet írjunk, tudásanyagokat készítsünk és tréningeket tartsunk Nektek.

2013-ban is számíthattok ránk, 2013-ban is számítunk Rátok!

Üzenet a Csajoknak, akik mellettem állnak

Lányok, köszönöm!

Köszönöm, hogy vagytok, hogy velem vagytok, hogy odaadó, precíz és magas színvonalú munkátokkal támogatjátok a Sales Akadémiát és a Sales Akadémia Ügyfeleit!

Számítok Rátok és az Ügyfelek is számítanak 2013-ban is!

Akik 2012-ben is minket választottak csapatuk képzésére

Köszönet a családomnak

Azt hiszem, ebben az évben is a legnagyobb köszönettel Nektek tartozom. Megértő, mindenben támogató férjemnek és gyönyörű gyermekeimnek, hogy segítségükkel -ha nem is mindig könnyen-, de megfér egymás mellett a munka és a családi élet.

Köszönöm!

Szombati Orsi és családja: Kanapén ülve, a Karácsonyfa előtt.

Itt a vége fuss el véle!

Mindenkinek sikerekben gazdag, vidám 2013-at kívánok jómagam és a Sales Akadémia csapata nevében! :)

Két pezsgővel teli pezsgőspohár egymáshoz koccanTetszik?  >> nyomd meg bátran a gombot! Köszi!

Véleményed, hozzászólni valód van? >> Nosza rajta - hadd halljuk! Írd meg kommentben! :)

utóirat: ugye nem felejted el megünnepelni magad egy pohár pezsgővel az év utolsó napján Te sem?

Hozzászólások (1 db)
Webgalamb szerint: Gratulálunk a sikeres évhez, megérdemeltétek, kevés ilyen barátságos, de maximálisan profi csapatot ismerünk!
2012. 12. 28.
Szólj hozzá Te is!
Szeretnél hozzászólásaid mellé avatar ikont? A gravatar.com segítségével 5 perc alatt elkészítheted.

(ne félj, nem jelenik meg az oldalon)
Akadálymentesített változat
Betűméret növelés:
Tippek neked!
Exkluzív tartalom
Következő tréningek
Sales blog friss
Facebook rajongók