A Te vállakozásodnak milyen arca van?
Biztos Neked is volt már számtalan, akár pozitív, akár negatív értelemben vett emlékezetes élményed ügyfélként.
Jómagam, amikor egy értékesítővel, vagy ügyfélszolgálatossal kerülök először kapcsolatba, általában mindig az első benyomás alapján ítélek. Ha az illetőnek sikerül egy kellően pozitív kisugárzást közvetítenie felém, biztosan nyitottabb vagyok bármilyen téma iránt, és akár még a reklamációmat is kicsit visszafogottabban fogalmazom meg.
De ha a velem szemben álló félen azt érzem, hogy csak nyűg vagyok a nyakán: egy újabb ügy, egy újabb akadékoskodó ügyfél, egy újabb kérdezősködő vásárló, aki még csak nem is tudja, mi a jó neki, akkor sokszor még abban az esetben sincs türelmem végighallgatni, ha egyébként érdekelne a téma, vagy a megoldás egyértelműen az én érdekeimet is szolgálná.