5-szörös hatékonyságú e-mail kampány


Helló! Örülök, hogy érdeklődsz a személyiségtípusra szabott email-kommunikáció iránt!

Ha ültél már frusztráltan egy-egy e-mail kampány kiküldésekor a géped előtt, arra várva, hogy mikor jönnek már az első vásárlások….

Ha órák múltán egyre elkeseredettebben azon gondolkodtál, hogy vajon mit rontottál el...

Ha zártad már olyan érzésekkel a kampányodat, hogy a listádból valahogy nem sikerült kihoznod a maximumot…

Akkor az 5-szörös hatékonyságú e-mail kampány termékünket imádni fogod!

Ötszörös hatékonyság?! Ez hogyan lehetséges?

Ahogyan a személyes értékesítésben, úgy az e-mail vagy online marketingben is életbevágóan fontos tudnod, hogy kivel állsz szemben!

Hiszen nem mindegy, hogy ugyanazt a terméket vagy szolgáltatást milyen érvek mentén adod el az ügyfeleidnek!

Akár régebb óta foglalkozol értékesítéssel, marketinggel, akár csak most kezded, biztos vagyok abban, hogy te is tudod:

Az emberek különbözőek!

Van, akik szeretnek a középpontban lenni, szerepelni. Szeretik, ha rájuk irányul a figyelem. Ha beszélnek, sosem mulasztanak el egyetlen lehetőséget sem, hogy mondanivalójukba beleszőjék a sikereiket és az eredményeiket. Jó néven veszik a dicséretet. Gyorsan és impulzívan döntenek.

Aztán vannak olyanok, akik inkább a háttérben szeretnek maradni. Nem szeretik felhívni magukra a figyelmet, sőt! Kifejezetten nehezen adnak ki magukról információkat. Döntéseiket nem az érzelmek, hanem a racionalitás vezetik. Kizárólag alapos mérlegelés és kellő információk birtokában döntenek.

Vannak olyanok is, akiknél a legfontosabb a kényelem és az emberi kapcsolat. Nem sietnek, nem kapkodnak. Szeretnek ismerkedni, barátkozni, beszélgetni. Üzleti döntéseik is azon alapulnak, hogy mennyi macerával jár a vásárlás és szimpatikus-e nekik a másik ember vagy sem? Dönteni? Ja! Azt majdnem elfelejtettek!

És vannak, akik rendkívül határozottak, és kemények, kizárólag irányító szerepkörben érzik jól magukat. Mindig tudják, mit akarnak, és kikövetelik maguknak a legjobb feltételeket. Ha nekik kell valami, kerüljön bármibe, megszerzik maguknak.

Ugye Te is érzed, hogy egész más érvek mentén kell a figyelmüket felkelteni és számukra értékesíteni?

4 féle ügyféltípus létezik: Pörgős, Elemző, Humán és Uralkodó.

Ugye milyen jó lenne megismerni és megtanulni felismerni őket? Megérteni, hogy miért van az, hogy az az üzenet, amelyet a legjobb tudásod szerint teszel össze, az egyik embert elkápráztatja, a másikról meg lepattan?

Néha jól jönne egy titkos térkép, ami feltárja, hogy milyen személyiségtípusokba, illetve ügyféltípusokba sorolhatod a vásárlóidat. Ami megmondja mi az, ami az egyes típusokra a leginkább hat, és mi az, amitől csak közömbösen ásítoznak...

A legújabb tananyagunk ebben nyújt Neked segítséget!

Viszlát sötétben tapogatózás! Viszlát sikertelen e-mail kampányok! Viszlát unalmas, sablonos üzenetek!

Próbáld ki e helyett inkább azt, hogy milyen, amikor valóban szívhez szóló üzenettel örvendezteted meg az ügyfeleidet!

Tanuld meg az ügyféltípusok egyéni nyelvét, ismerd meg értékrendjüket és a döntéseik mögött meghúzódó finom motivációkat! 

Alapozd ezekre az értékesítési célú üzeneteidet!

Ha vadász lennél, milyen fegyvert választanál a maximális eredményhez?

Egy egyszerű sörétes puskát, amellyel mérsékelt sikerrel, nagy energia-befektetéssel, többszöri próbálkozással, egyenként terítheted le a nyulakat?

Vagy egy remek gyorstüzelőt, amelynek segítségével kevesebb erőlködéssel, pontosabb célzással és nagyobb sikerrel találod el a célpontjaidat?

A "Sales Akadémia módszerrel" most egy golyószóró ereje lehet a Tied az email marketingben is!

"Klassz anyag!"

"Hiánypótló munka!"

"Nem győzök jegyzetelni!"

Nem jutottam még a végére, de már eddig is nagyon tetszik ez az anyag!

Talán jobb lenne, ha másnak el sem adnád!

Adamkó Feri
www.entak.hu

Gratula, hiánypótló, szép munka!

Remélem sok ilyet fogok tudni még beszerezni!



Lászlók Tamás
www.netmasters.hu

Látszik, hogy nagyon jó volt a csapat az élő tréningen, alig bírok jegyzetelni, olyan sok jó dolgot hallok.

Imádom a sales akadémiás tréningek hangulatát!

Horváth Ildikó
www.dentalassistance
hungary.com

De vajon mi van a korongokon?

 #CD 1: Ügyféltípusok: Pörgős, Elemző, Humán és Uralkodó

Ezen a másfél órás CD-n részletesen megismered az ügyféltípusokat. A jellemzőket a viselkedés, a megjelenés, a kommunikáció, és az alapján hallgathatod meg.

A hanganyagból kiderül, hogy mi az a dolog, ami az egyes típusok vásárlási döntéseit mozgatja. Mit vár el tőled, mint üzleti partnertől és mi az, ami felkelti az érdeklődését.

.

#CD 2: Szegmentálás és kulcsszavazás

A második cd hanganyagából megtanulod, hogyan tudod a saját hírlevél feliratkozóid személyiségtípusát beazonosítani. Ennek kivitelezésére egy egyszerű, 5 lépéses módszert kapsz.

A szegmentáláshoz a hanganyagon kapsz 12 lehetséges kérdést, és ezekre a kérésekre összesen 48 darab választ. Valamint ezen a korongon hallhatsz egy olyan, tréningen közösen összegyűjtött kulcsszólistát is, amely már az egyes típusoknak szól.

#CD 3: Pörgős és Elemző levelek

Mivel a tréning nem csak elméleti, hanem véresen komoly gyakorlati elemeket is tartalmazott, nem tétlenkedtünk a résztvevőkkel! Azonnal gyakorlatba ültettük az új ismeretanyagot. Pörgős és Elemző leveleket készítettünk.

Ezekből hallhatsz 4-4 darabot, amelyet a résztvevők felolvasnak, és közösen értékelünk. Valamint a levelekhez személyesen én, Szombati Orsolya, a módszer kitalálója is adok kritikát és javítási lehetőségeket.

#CD 4: Humán és Uralkodó levelek

A munkát a Humán és az Uralkodó típussal folytattuk, ennek eredményét hallhatod a negyedik korongon. A kész levelekből itt is kapsz 4-4 mintadarabot, és természetesen az ehhez kapcsolódó kritikát, észrevételeket és jobbítási javaslatokat is meghallgathatod.

Végül pedig megtudod, hogy hogyan lehet azoknak is típusra hangolt levelet küldeni, akiknek elvileg nem ismered a személyiségtípusát, mert nem árulták el neked, el akarták titkolni előled.

#CD 5: Bónusz anyagok

Az ötödik CD-n hasznos anyagokat találsz. Például egy munkafüzetet, amelybe jegyzetelhetsz, és amelybe benyomtattuk lépésről-lépésre a típusra hangoló módszert.

Valamit megtalálod benne azt is, ami a felvételeken nem szerepel:

Mi miatt halogatják a vásárlási döntést az egyes típusok, és hogy kell őket kezelned? Milyen kérdések forognak a fejében, mielőtt a megrendelés gombot megnyomnák? Mi várnak el tőled?

Valamint:

Egy dobozos termékünk típusra hangolt kampányának 5 darab "Kapunyitás! Mostantól lehet rendelni!" levelét - Ha tetszik, akár másolhatod is!

Egy tréningünk kampányának teljes típusra hangolt leveleit. Ez összesen 23 darab levél. Beizzítástól a kapuzárásig.

A tréning legügyesebb résztvevőjének 5 darab típusra hangolt levelét. El fogsz ájulni, milyen könnyen és gyorsan adaptálható ez a módszer!

Tréning és konzultációs bónokat, összesen 20.000 Ft értékben. Ha elakadnál semmi gond! Segítünk!

És persze az egész napot körbelengi a hamisítatlanul vidám Sales Akadémia hangulat és őszinte kommunikáció.

Mielőtt azt gondolnád..., hogy a te területeden ez nem fog működni, hadd említsek néhány iparágat, amelynek képviselői ott voltak a tréningen:

Fogászat, Holisztikus gyógyítás, Polírozás, Munkaruha készítés, Angol nyelvtanulás, Marketing tanácsadás, MLM hálózat - étrend kiegészítők forgalmazása, Pénzügyi tanácsadás, Webáruház készítés, Weboldal fejlesztés, Hangtechnika, Kertészet,  Informatika, Spiritualitás, Parketta forgalmazás, Bútorgyártás, Motoros ruha és motoralkatrész forgalmazás, Energiatakarékosság, Építőanyagok, Kozmetikai termékek, Karrier-tanácsadás, Utazási iroda, Napközi, Nyomda, Startup vállalkozásfejlesztés.... - eddig ezeken a területeken bizonyított.

 

Lupkovics Edit
marketing vezető
Licon Kft.
www.licon.hu 

"Eszméletlenül hasznos!"

Amikor először hallottam az ügyféltípusokról és típusokra hangolt marketing kampányról, annyira lelkes voltam, hogy mindenkinek aki szembejött, erről a fantasztikus dologról meséltem legalább egy hétig!

Az 5x-ös hatékonyságú e-mail kampány anyag eszméletlenül hasznos és  kézre álló segítség számomra ahhoz, hogy ez a „fantasztikus dolog”, hétköznapi valósággá váljon a mi cégünk életében is.

Könnyen követhető, világosan végigvezet az úton, gyakorlatias. Nem mellesleg élvezetes és lelkesítő.

Köszi Orsi, hogy dobozba csempészted az élő tréning hangulatát olyan formában, aminek segítségével tuti, hogy bárkinek sikerül ötször hatékonyabb kampányokat készíteni! :)

 

Ha náluk bevált, Nálad is működni fog!

A dobozos tréningen tanultak birtokában:

Felismered, hogy TE melyik típushoz kommunikálsz ösztönösen, és mely típusokat hagyod figyelmen kívül az üzeneteddel.

Tudni fogod, hogyan derítheted ki, hogy az olvasód vagy hírlevél feliratkozód melyik típusba tartozik.

Képes leszel ugyanazt az üzenetet a különböző típusok nyelvére, „magyarról-magyarra”, vagyis az ügyféltípusok egyedi nyelvére lefordítani.

És azoknak is tudsz majd a saját személyiségtípusokhoz szóló üzenetet küldeni, akik nem árulják el Neked, hogy ők melyik típusba tartoznak.

Mindezt nem csak a személyes értékesítés során, hanem az online marketingben is tudod alkalmazni!

E-mail kampányaid hatékonyságát meg fogod ötszörözni!

Dalnoki Dóra
ügyvezető
Czinkóczky Implant Központ
www.czinkoczky-fogaszat.hu

"Leveleid többet fognak konvertálni!"

Te milyen e-mailt kapsz szívesebben?

Amelyik kimondottan Neked szól, divatos, jópofa,
vagy amelyik logikusan van felépítve, racionálisan érvel,
esetleg, amelyik barátságos, nyugodt hangvételű,
vagy inkább olyat, amelyik lényegre törő, rövid, tömör, semmi rizsa nincs benne?

Ugye mennyire fontos, hogyan fogalmazunk?

Én azért tartom zseniálisnak Szombati Orsi és a Sales Akadémia ügyfél-tipológiáját, mert ebből egyértelműen megtanultam, hogyan tudok úgy szólni ügyfeleimhez, hogy az eredményes is legyen!

A dobozos tréning azért tetszett még nagyon, mert egy élő tréning hangfelvétele, így nélkülöz minden mesterkéltséget, úgy érzem, mintha én is ott lennék, ezáltal könnyen adaptálhattam.

Csak azoknak ajánlom, akik fel vannak arra készülve, hogy az ügyfél tipológia bevetése után kiküldött leveleik jóval többet fognak konvertálni,  mint hagyományos elődeiké.

Mennyibe kerül a csomag?

Ha idáig eljutottál az olvasásban, biztosan egészen pontosan látod te is, hogy a hagyományos email marketingnél sokkalta nagyobb eredményeket lehet ezzel a módszerrel elérni.

Gondolj csak bele!

Hány olyan vevő van, akit ma még elszalasztasz magad mellett? Pusztán csak azért, mert a mostani kommunikációddal, ha a vevő nem azonos típusba tartozik veled, nem érinted őt meg? Mert nyilván a jelenlegi üzeneteid olyan érveket tartalmaznak, amelyeket te magadnak is fontosnak tartanál akkor, ha neked kellene döntened a vásárlásról. Ezek az érvek azonban rólad szólnak, mert magadból indulsz ki! Róla viszont lepattannak!

Eredmény: nem vásárol!

És most gondolj bele, hogy mi lenne, ha megtanulnál minden típussal szót érteni? Mi lenne, ha minden típust meg tudnál érinteni az üzeneteddel? Szerintem te is látod már, hogy mi lenne az eredmény:

Azok is bizalmat szavaznának a termékednek, akik ma még (a rájuk nem ható kommunikáció miatt) elsétálnak melletted! Így egyetlen kampánnyal a jelenlegi megrendeléseid többszörösét hozhatod be!

"Milyen jó!"

"Zseniális!"

Külön köszönet az 5x-es e-mail kampányhoz! 

Hú, ez milyen jó dolog!


Andricsek Nenád
www.hemel.hu

Szeretnék még egyszer gratulálni, zseniális volt ez a tréning!

Hihetetlen, milyen jól végzed a munkád!


Árvay Csaba
www.volumen.hu

Ezek mellett az eredmények mellett a termék ára valóban eltörpü!

A TELJES 5x tudáscsomag ára
h
asznos BÓNUSZOKKAL és AJÁNDÉK házhozszállítással 

11.700 Ft +ÁFA

.

Extra bónusz: Tagság a Sales Akadémia VIP és 5x klubjaiba

Tudáscsomagunk mellé még egy éves tagságot is kapsz a (1. klub) zárt Sales Akadémia VIP klubba, ahol akár minden nap felteheted kérdésied az értékesítéssel és az ügyfélkezeléssel kapcsolatban. 

A VIP klubot a legjobb ügyfeleink részére hoztuk létre a Facebook-on. Ezen a fórumon hozzád hasonló vállalkozókkal, értékesítőkkel "találkozhatsz" és beszélgethetsz minden olyan dologról, ami foglalkoztat az üzleti életben.

Mint az 5-szörös hatékonyságú e-mail kampány vásárlója, egy még szűkebb, (2. klub) az "5x csoport" nevű zárt közösség tagja is leszel. Ide feltöltheted a kampányleveleidet, és kritikát, támogatást, javaslatokat kérhetsz Szombati Orsitól és a többiektől. 

Ne gondolkozz! Rendeld meg most, mert a fenti ajánlat csak a készlet erejéig érvényes!

Mi történik a megrendelés elküldése után?

(1) Megrendelésedet egy azonnali e-mailben igazoljuk vissza.
(2) Az e-mailben benne lesz a proforma számla, ami alapján át tudod utalni a dobozos tréning árát a bankszámlánkra.
A JOGÁSZOM EZT ÜZENI: kérlek, MOST NÉZD MEG az ÁSZF-et, mert, ha nem fizeted ki a megrendelt terméket, akkor kötbért kell fizetned. >>> ÁSZF itt <<< A megrendeléseddel elfogadod az ÁSZF-ünket. Köszönjük!
(3) Az összeg beérkezése után azonnal postára adjuk Neked a csomagot DPD futárszolgálattal, amit már a következő munkanapon a kezedben tarthatsz.
(4) A csomagban a tananyag és az ajándék mellett ott lesz az eredeti ÁFÁS számla is.
(+ 1) Ne lepődj meg! Ha még nem ismerjük egymást, elképzelhető, hogy fel fogunk hívni, hogy megköszönjük Neked, hogy mellettünk tetted le a voksodat! :)

 

Megrendelés
A nyomulás nélkül eladás egyetlen titka (INTERJÚ) 3890 Ft + ÁFA (4940.3 Ft)
5-szörös hatékonyságú e-mail kampány 11700 Ft + ÁFA (14859 Ft)
Enneagram emberismeret dobozos tréning 13700 Ft + ÁFA (17399 Ft)
Enneagram vezetőknek dobozos tréning 13700 Ft + ÁFA (17399 Ft)
Többlépcsős e-mail kampány összeállítás 11700 Ft + ÁFA (14859 Ft)
Értékesítés Nyomulás Nélkül 5705 Ft + ÁFA (5990.25 Ft)
0% engedmény Összesen: 0
Kapcsolattartási adatok:




Számlázási adatok:






 
 
Ez a megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 5. és 6. §-ában foglaltak megfelelően irányadóak. A szerződés a távollevők között kötött szerződésekről szóló 1999. (II.5.) Kormányrendelet hatálya alá tartozik.
Akadálymentesített változat
Betűméret növelés:
Tippek neked!
Exkluzív tartalom
Következő tréningek
Sales blog friss
Facebook rajongók