Segítség! Ügyfél közelít!
Érdeklődnek, kérdezősködnek, összehasonlítgatnak, alkudoznak, reklamálnak, megzavarnak, feltartanak, kukacoskodnak...
De azért mi szeretjük őket, mert ők az ÜGYFELEK!
Segítség! Ügyfél közelít!
2010.11.01. |
Szombati Orsolya
6 db
Érdeklődnek, kérdezősködnek, összehasonlítgatnak, alkudoznak, reklamálnak, megzavarnak, feltartanak, kukacoskodnak...
De azért mi szeretjük őket, mert ők az ÜGYFELEK!
Szerelem első látásra
2010.10.14. |
Szombati Orsolya
4 db
Most egy ügyfélkezeléssel kapcsolatos POZITÍV élményt szeretnék megosztani Veletek. Pár hónappal ezelőtt elkezdtem fontolgatni, hogy a számláimat átviszem egy másik bankhoz. Nem mintha a jelenlegi számlavezető bankkal bármilyen különleges problémám lett volna, hiszen itthonról kényelmesen, egyszerűen mindent el tudtam intézni. De valahogy úgy éreztem, hogy mostanában nem annyira kedvezőek a kondíciók, amiket kínálnak. Igazán nem volt nagy eltérés, de mégis beült a fejembe a gondolat, hogy váltanom kellene.
Hab a torkán?
2010.11.05. |
Szombati Orsolya
2 db
Szinte minden értékesítőnek a fejében felmerült már a kérdés: "Hogyan lehetne egy ügyfélnek egy kicsivel többet eladni annál, mint ahogyan azt ő eredetileg tervezte, ráadásul úgy, hogy még örüljön is annak, hogy költhette a pénzét?" Sokan azt hiszik, ehhez valami természetfeletti képességre, vagy legalább is valami átlagon felüli "rábeszélőkére" van szükség.
Mivel már többen is kértétek, úgy döntöttünk, engedünk a nyomásnak és bepillantást engedünk a kulisszáink mögé. Ebben a rövid videóban megmutatjuk, hogyan, milyen hangulatban, milyen környezetben zajlik nálunk egy tréning. A felvételek a legutóbbi négy tréningünkön készültek, 2010 augusztus és október között, Gárdonyban, a Vital Hotel Nautisban és Siófokon, a Panoráma Wellness Hotelben. A téma a "Legendás Ügyfélkezelés" volt. Igyekeztünk a témához hűen mi is megfelelően kényeztetni a résztvevőinket. Szerinted sikerült?
A Te vállakozásodnak milyen arca van?
2011.02.22. |
Szombati Orsolya
8 db
Biztos Neked is volt már számtalan, akár pozitív, akár negatív értelemben vett emlékezetes élményed ügyfélként. Jómagam, amikor egy értékesítővel, vagy ügyfélszolgálatossal kerülök először kapcsolatba, általában mindig az első benyomás alapján ítélek. Ha az illetőnek sikerül egy kellően pozitív kisugárzást közvetítenie felém, biztosan nyitottabb vagyok bármilyen téma iránt, és akár még a reklamációmat is kicsit visszafogottabban fogalmazom meg. De ha a velem szemben álló félen azt érzem, hogy csak nyűg vagyok a nyakán: egy újabb ügy, egy újabb akadékoskodó ügyfél, egy újabb kérdezősködő vásárló, aki még csak nem is tudja, mi a jó neki, akkor sokszor még abban az esetben sincs türelmem végighallgatni, ha egyébként érdekelne a téma, vagy a megoldás egyértelműen az én érdekeimet is szolgálná.
Nyílt nap a Sales Blogon
2011.03.07. |
Szombati Orsolya
44 db
Nőnap Sales Akadémia módra: amikor a nők ajándékoznak nem csak nőknek...
"Legendás" ügyfélkezelés
2011.09.12. |
Szombati Orsolya
43 db
A múlt héten csütörtökön és pénteken kolléganőmmel, Téringer Anitával „Legendás Ügyfélkezelés” tréninget tartottunk Kiskunhalason a Homokhátsági Hulladékgazdálkodási Kft. munkatársainak. A tréning kiválóan sikerült, mindenki örömmel, lelkesen, új energiákkal és tudással feltöltődve távozott. Majd erről is beszámolok nemsokára. De most nem a tréningről, hanem egy kiskunhalasi élményemről szeretnék írni, amelyet egy helyi étteremben, a Kis Itáliában szereztem az ottani ügyfélkezelésről.
Lehet, hogy éppen Te nyertél?
2011.09.16. |
Szombati Orsolya
9 db
Pénteken kisorsoltuk azt a kedves nyertest, aki egy Marketing Expo belépőjegy boldog tulajdonosa lesz. Lehet, hogy éppen Te vagy az? Várj kérlek! Előbb olvasd el a keddi történet végét, mert valami nagyon fontosat szeretnék mondani Neked! Ha lemaradtál volna róla, itt olvashatod el: http://sales-akademia.hu/hu/sales-blog/quotlegendasquot-ugyfelkezeles/132
Ilyen volt a harmadik teltházas SalesMeetUp
2015.12.08. |
Szombati Orsolya
Még nincs hozzászólás, legyél Te az első!
Ez volt a harmadik. Mondhatnánk, hogy már rutinosak vagyunk, gördülékenyen megy minden... Mégis: őszinte izgalommal vártuk. Igen, ott volt a kis gombóc a torokban, mielőtt belecsaptunk, hogy vajon ezt is annyira fogják a résztvevők élvezni, mint az első kettőt?
Akadálymentesített változat
Betűméret növelés:
Tippek neked!
Hogyan építs adatbázist?
9+1 bevált adatbázisépítő módszert mutatunk Neked, amelyet mi is nap mint nap használunk. Ha szeretnéd elérni, hogy a feliratkozóid száma gyarapodásnak induljon, akkor ez az anyag Neked való! Töltsd le az útmutatót pár kattintással és alkalmazd Te is a legjobban működő módszereket!
Exkluzív tartalom
Következő tréningek
Sales blog friss
Facebook rajongók
|
||